Politica de Livrare și Retur
Retur produse

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

• 1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
• 2. Completează formularul de retur din Istoric Comenzi și așteaptă să fii contactat de colegii noștri
• 3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur, te rugăm să trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
• 4. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate, vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îți recomandăm să nu utilizezi produsele dacă dorești returul acestora.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat; În cazul anvelopelor, aceasta înseamnă NERULATE.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

Motive pentru care TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. refuză returul produselor:

• deteriorarea fizică a anvelopelor survenită în urma montării defectuoase de către cumpărător sau service-ul ales pentru montaj.
• deteriorarea etichetei produsului sau integrității acestuia, sau murdărirea produsului din cauza manipulării defectuoase.
• utilizarea anvelopelor (rularea pe autovehicul cu acestea) și trimiterea acestora cu semne de uzură sau avarii.
• cerere de retur trimisă după 14 zile de la primirea coletului.

TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. își asumă dreptul de a refuza rambursarea coletelor care se încadrează în una sau mai multe din categoriile exprimate în paragraful de mai sus (,,Motive pentru care TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L. refuză returul produselor”).

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (exceptând situația în care clientul a semnalat prezența unui defect către reprezentanții TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L.). Toate coletele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nedeteriorate, cu eticheta de produs intactă și prezentă.

Politici de livrare

Livrare produse
Livrare standard:

Selectează metoda de livrare "Curier rapid" atunci când plasezi comanda.

Comenzile pot fi expediate în ziua în care ai plasat comanda pentru articolele aflate în stocul nostru, sau în maxim 3 zile lucrătoare pentru articolele aflate în stocurile furnizorilor.

Expedierile prin curier se fac în timpul programului de lucru, de L-V 09:00 – 18:00; S-D – închis.

Costul livrării este afișat în formularul de comandă și variază în funcție de greutatea, numărul produselor și tipul acestora.

Verificare comenzi

Ai posibilitatea de a revizui comanda la secțiunea "istoric comenzi" din cadrul contului tău de client, făcând click pe butonul "Contul meu" din magazinul nostru.

Dacă nu ai creat un cont de client și ai comandat ca un oaspete, poți urmări comanda prin intermediul secțiunii "Urmărire comenzi fără cont client" din magazinul nostru.

De asemenea, poți solicita codul de urmărire al AWB-ului la adresa Email
Note:

Scopul nostru este de a livra conform mențiunilor de mai sus, însă nu putem garanta perioada livrării întrucât expedierile sunt gestionate de compania de curierat și pot fi supuse perioadelor de vacanță sau situațiilor neprevăzute. Cu mici excepții, comenzile sunt livrate în 2 - 3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către un agent TDG TELESHOP INTERNATIONAL S.R.L.. Dacă dorești modificarea adresei de livrare după plasarea comenzii, îți vom oferi suport în relația cu compania de curierat pentru redirecționarea la o altă adresă. Pentru a solicita o modificare a adresei de livrare, te rugăm să ne trimiti un mesaj sau să ne apelezi în timpul programului de lucru folosind datele de contact de la pagina. În situația în care curierul nu găsește pe nimeni la adresa de livrare din comandă, se va încerca încă o livrare. Pentru a evita acest lucru, vei primi un sms de confirmare a livrării de la compania de curierat, în ziua programată pentru predarea coletului/coletelor din comandă.

Articolele comandate se livrează din stocul nostru și/sau al furnizorilor noștri. În situația în care ai mai multe produse în comandă, care se află în depozite diferite, ne rezervăm dreptul de a întârzie expedierea până când cumulăm într-o singură livrare toată comanda.

Politica de Anulare a Comenzilor

1. Dreptul de Anulare a Comenzii

La RoTeleStore, ne dorim ca experiența ta de cumpărare să fie cât mai plăcută. Dacă, din diverse motive, dorești să anulezi o comandă, îți oferim posibilitatea de a face acest lucru conform condițiilor menționate mai jos.

2. Cum poți anula o comandă?

Pentru a anula o comandă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil la adresa de email office@rotelestore.ro sau la numărul de telefon 031 345 915. Anulările se pot face doar dacă comanda nu a fost expediată încă.

3. Termenele pentru anulare

  • Comenzi neexpediate: Poți anula o comandă în termen de 24 de ore de la efectuarea acesteia. În cazul în care comanda nu a fost încă procesată sau expediată, anularea va fi acceptată integral.

  • Comenzi expediate: Dacă comanda a fost deja expediată, nu mai este posibilă anularea acesteia, însă poți returna produsul conform politicii noastre de retur.

4. Procedura de Anulare

Dacă îndeplinești condițiile pentru anulare, procesul va fi următorul:

  • Vom anula comanda și îți vom confirma anularea prin email.

  • Dacă plata a fost efectuată, suma va fi rambursată pe aceeași metodă de plată utilizată pentru achiziție, în termen de 30 de zile lucrătoare.

5. Excepții de la Politica de Anulare

Nu putem accepta anulări pentru anumite produse, cum ar fi:

  • Produse personalizate sau confecționate la comandă.

  • Produse deteriorate sau care au fost desigilate după livrare (de exemplu, produse de igienă, produse cosmetice etc.).

6. Politica de Returnare

În cazul în care anularea nu este posibilă și produsul a fost deja livrat, te poți baza pe politica noastră de returnare, care îți permite returnarea produselor într-un termen de 14 zile de la primirea acestora. Detalii complete ale procedurii de returnare sunt disponibile în secțiunea [link către politica de retur].

7. Contact

Pentru orice întrebări sau nelămuriri, te rugăm să ne contactezi la office@rotelestore.ro sau 031 345 915.

Livrăm doar pe teritoriul României.